zaterdag 3 september 2011

Mijn grijze madame

O jee. Ik heb jullie alweer twee dagen in de steek gelaten. Wat natuurlijk nog meevalt in vergelijking met de vorige pauzes. De reden daarvoor is de grijze madame die je hieronder ziet. Dit kleine meisje heeft de afgelopen week voor nogal wat ophef gezorgd in het gezin.
Photobucket

Afgelopen zondag besloot mijn kleine schatje alles wat ze binnenkreeg uit te spugen. Dit bleef de hele dag een beetje doorgaan, zonder dat ze eigenlijk nog iets gegeten had. Maandag ging mijn moeder dus met mevrouw naar de dokter, die haar vocht heeft toegediend en haar iets tegen het braken heeft gegeven. Maandag en dinsdag wilde ze echter nog niet weer echt eten. Ik kwam er die dinsdag achter dat ze het wel probeerde. Ze nam de brokjes in haar mond, maar liet ze ook weer vallen en kreeg dus niet echt iets binnen. Woensdag is mijn moeder weer met haar naar de dierenarts geweest en die heeft haar ontstekingsremmers gegeven aangezien er waarschijnlijk een ontsteking in haar mond of keel zat. Toen leek alles weer goed te gaan. Mevrouwtje at weer en werd alweer een stuk actiever. Mijn moeder kwam er echter achter dat Neel nog steeds niet weer naar de kattenbak geweest is. Zo heel vreemd is dat natuurlijk niet, want echt veel had ze niet gegeten de afgelopen tijd. Anyway, mijn moeder is gister weer met haar naar de dierenarts geweest. Neel heeft opnieuw vocht toegediend gekregen en ook iets om haar darmen weer op gang te helpen.

Helaas ging het vanochtend weer fout en is mevrouw weer aan het spugen gegaan, waardoor ze ook weer niets wil eten. Mijn moeder zit op dit moment weer met haar bij de dierenarts en het is nog maar even afwachten wat ze ervan zeggen. Ik hoop in elk geval dat alles weer goed komt met mijn lieve meisje.

Update: Neeltje heeft gisterochtend nog een bloedtestje ondergaan, maar daarop was niets te vinden. Ze heeft speciaal voer gekregen. Toen ze terug thuis kwam wilde ze meteen eten. En veel ook. Ze bleef maar om ons heen hangen. Hopelijk blijft het nu goed gaan.

0 reacties: