dinsdag 6 september 2011

Day 2 - Your least favorite song

Ik heb om eerlijk te zijn veel langer nagedacht over mijn minst favoriete nummer dan dat ik over mijn favoriete nummer moest nadenken. Ik ben dol op muziek, maar er zijn toch een hoop nummers die ik niet goed vind. Om eerlijk te zijn kwam er wel direct een nummer in me op, maar deze bewaar ik voor dag 12. Ik vind de band namelijk al meer dan genoeg overrated en vind het absoluut niet nodig ze nog vaker op mijn blog te vermelden.

Toen bedacht ik me opeens een afschuwelijk nummer dat ik nog niet zo lang geleden eens opgezet had, uit interesse waar alle commotie vandaan kwam. Dit nummer is inderdaad zo verschrikkelijk als ze zeggen. Ik heb nog nooit zo'n lelijke robotstem zo'n idiote tekst horen zingen. Ik hou jullie niet langer in spanning. My least favorite song is Friday van Rebecca Black.
Photobucket

Bron: weheartit.com. Dit plaatje vind ik dan wel weer geniaal, maar dat komt toch echt door Bellatrix Lestrange.

Ik begrijp het volkomen als jullie de link niet aanklikken, ik zal het je ook zeker niet aanraden. Het is gewoon afschuwelijk. ja, ook dit nummer heeft helaas al veel te veel aandacht gehad, maar het past goed bij de challenge van vandaag.

Photobucket wil de filmpjes niet meer uploaden, dus in het vervolg zal ik de liedjes gewoon naar Youtube linken. In dit geval vind ik het ook helemaal niet erg dat ik geen filmpje van mevrouw Black op mijn blog heb staan.

0 reacties: