vrijdag 9 september 2011

Day 5 - A song that reminds you of someone

Ik zou hier natuurlijk heel afgezaagd een liedje neer kunnen zetten dat me aan mijn vriendje doet denken, en ik heb ook meerdere liedjes die prima aan die beschrijving voldoen, maar zoals ik al zei vind ik dat wat afgezaagd. Vandaar dat ik hier een nummer plaats dat voor mij onlosmakelijk verbonden staat met een van mijn beste vriendinnen. Dit is namelijk het nummer Stella van All time low.
Photobucket

Bron: weheartit.com

Het nummer doet me voornamelijk aan haar denken omdat All time low haar favoriete band is, maar ook omdat ze hem duizenden keren opgezet heeft op een feestje, omdat ze er maar geen genoeg van kon krijgen. Afgelopen juni heb ik voor haar het nieuwste album van de band gekocht, op de dag dat deze uitkwam. Heel snel in een pauze, om te voorkomen dat ze me voor zou zijn. Ze was er zó ongelooflijk blij mee, echt heerlijk om haar zo te zien.

0 reacties: