vrijdag 30 september 2011

Day 13 - A song that is a guilty pleasure

Een guilty pleasure? Lastig. Ik zie eigenlijk geen van de nummers waar ik naar luister als guilty pleasure. Misschien als ik een stiekeme obsessie met Frans Bauer had wel, maar gelukkig is dat niet het geval. Zal ik dan maar gewoon voor een Disney nummer gaan? Ik weet dat er meer dan genoeg mensen zijn die vinden dat Disney nog prima kan voor jongeren/volwassenen (en daar ben ik het volledig mee eens), maar er zijn er vast ook wel die het nog steeds iets voor kinderen vinden. Eigenlijk wilde ik dit nummer in het nederlands plaatsen, maar deze was niet op youtube te vinden. Vandaar dat we gaan voor de engelse versie: A world without fences uit Lady and the Tramp 2.

Photobucket


Dit is een van mijn favoriete disneyfilms. Ik heb hem in het nederlands zo vaak gekeken dat ik de nummers nog steeds uit mijn hoofd ken. En geef het nou maar gewoon toe, Disney is en blijft leuk.

0 reacties: