donderdag 8 september 2011

Day 4 - A song that makes you sad

Ik dacht dat ik jullie verteld had over mijn all time favorite serie, maar mijn blog denkt daar toch anders over. Binnenkort zal ik dus vast een logje schrijven over FLIKKEN. Een vlaamse politieserie. Dus nee, niet de nederlandse variant Flikken Maastricht en nee, het is geen Flikken Gent. Het is gewoon Flikken.

Anyway, een van de zieligste seizoenen van deze serie is seizoen vijf. Voor deze afleveringen hebben Fonny de Wulf en Piet van den Heuvel het perfecte nummer geschreven: Goodbye.
Photobucket

Bron: weheartit.com

Dit nummer kan mij vrij vaak aan het huilen krijgen, zeker als er een ietwat zielige aflevering voor zat. Als ik daar dan de eerste noten van dit nummer bij hoor, krijg ik over het algemeen wel tranen in mijn ogen. Het maakt me zeker verdrietig.

0 reacties: