zaterdag 10 september 2011

Day 6 - A song that reminds you of somewhere

Vorig jaar heb ik mijn herfstvakantie doorgebracht in de mooiste stad van Europa, Londen. Toen mijn vader ons erg vroeg in de ochtend naar het station reed, hoorde ik een Beatles nummer op de radio, dat ik nog nooit eerder gehoord had. Ik vond het, zoals alle Beatles nummers, fantastisch. Toen ik een halve week later in Londen in een HMV (muziekwinkel) stond, hoorde ik het nummer weer. Dat nummer was Fool on the hill.
Photobucket

Bron: weheartit.com
Dit nummer staat voor mij voor altijd verbonden met Londen. Waar ik naast de HMV, ook nog bij the British music experience, Abbey Road, the Beatles shop en It's only rock and roll ben geweest. Als ik er zo op terugkijk, was het een aardig muzikale reis. Hopelijk mag ik snel nog eens terug.

0 reacties: