vrijdag 23 september 2011

Day 11 - A song from your favorite band

Oeps. Ik heb per ongeluk alweer veel te lang niets gepost. Gelukkig heb ik wel een goede reden. Ik zit namelijk in mijn eindexamenjaar en moest de afgelopen week hard werken om een profielwerkstuk in elkaar te schuiven. Vandaar dat de updates even uitbleven, maar ik ga gewoon verder waar ik gebleven was.

Een liedje van mijn favoriete band. Ha. Die heb ik zeker wel. Ik heb jullie er ook al eerder over verteld. Mijn favoriete band is namelijk Di-rect. Ik wilde jullie eigenlijk hun nieuwste nummer laten horen, maar ik denk dat ik toch maar voor een albumtrack ga. Namelijk When you're lost.

Photobucket


Ik ga jullie niet eens meer uitleggen waarom dit mijn favoriete band is. Het is gewoon zo en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden.

0 reacties: