dinsdag 30 augustus 2011

Sprokkelhout

Ik ga jullie vandaag kennis laten maken met een bandje waarvan ik zeker ben dat jullie ze nog niet kennen: Sprokkelhout. Sprokkelhout is een bandje uit Groningen dat is ontstaan op het Praedinius gymnasium. Dit bandje heeft hier in Groningen de kunstbende gewonnen in de categorie Muziek (oh, verassend).Sprokkelhout maakt instrumentale muziek in het genre Psychedelic. Nou ben ik normaal gesproken niet zo van de instrumentale muziek. Ik zing graag en blèr daarom ook graag mee met de muziek waar ik naar luister. Ik moet zeggen dat ik deze muziek toch wel heel fijn vind om naar te luisteren. Eigenlijk is het nog beter om ze live te zien. Ik had nog nooit muziek van deze band gehoord vóór afgelopen zondag. Ik heb ze toen zien spelen op Noorderzon. Deze jongens rocken. En goed ook. De muziek zit echt fantastisch in elkaar en ze knallen gewoon van het podium af. Supertoffe muziek van vijf gasten die allemaal niet ouder zijn dan 18 jaar oud. Het bovenstaande design is de voorkant van hun demo ep, en gemaakt door twee van de bandleden. Multi-talentjes dus! Je kunt de muziek horen op hun Youtube kanaal. Enjoy!

0 reacties: