woensdag 12 januari 2011

Wishlist

Ik heb geen idee of dit jullie ook maar enigszins interesseert, maar ik ga het toch posten. Iedereen wil natuurlijk wel eens wat hebben. Ik wil graag mijn wishlist met jullie delen.
88 Palette.
Ja, ja. Het geweldige palette, het palette waar iedere beautyblogger het al over gehad heeft. Ik wil hem ook. Al die geweldige kleurtjes waarmee ik zou kunnen expirimenteren. Ik draag niet vaak oogschaduw, ik heb er dan ook niet veel van en juist daarom zou ik dit palette zo graag wille. Voor niet al te veel geld heb ik dan direct een heleboel kleurtjes in huis. Helaas heb ik hier momenteel het geld nog niet voor over, ondanks dat ik heel veel andere nutteloze dingen koop.
Een lekkere warme sweater.
Ik ga in maart een weekje met school naar Praag en in maart is het daar nog ontzettend koud. Ik wil daarvoor graag een lekkere warme sweater. Het probleem is echter dat ik er tot nu toe nog geen gevonden heb die warm is en er ook nog een beetje mooi uitziet. Sweaters zijn namelijk niet helemaal mijn stijl, dus ik vind ze niet gauw mooi.
Di-rect cd's Over the Moon en All Systems go.
Ik heb al eerder laten weten dat ik een groot fan ben van Di-rect en dit zijn de twee cd's die ik nog mis. Helaas is het ontzettend moeilijk om eraan te komen. Ik kan ze natuurlijk bestellen via bol.com, maar dan zijn ze veel duurder dan ze eigenlijk zouden moeten zijn en ik heb niet zulke goede ervaringen met de levertijd van Bol. Toch denk ik dat ik het binnenkort maar eens ga proberen, want anders krijg ik ze nooit in mijn bezit. In de winkels zijn ze echt niet meer te krijgen.
Catrice - Big Spender Wanted.
Ik denk dat het jullie al wel opgevalle is dat ik een grote fan ben van de Catrice lakjes. Ik zag deze lak laatst op de nagels van een klasgenote en besloot toen dat ik hem echt moest hebben. Hij is zó ontzettend mooi roze.







0 reacties: