zaterdag 15 januari 2011

Op zoek naar werk

En ja hoor, de eerste stap naar een minder nutteloos leven wordt gezet. Ik ben namelijk op zoek naar een bijbaantje. Ik heb nog nergens voor gesolliciteerd omdat ik nog een CV moet opstellen, maar ik ben nu al ontzettend zenuwachtig. Ik ben namelijk nog altijd bang dat het me niet bevalt of dat het mijn schoolwerk ontzettend in de weg gaat zitten. Of, en eigenlijk vind ik dat nog wel het ergste, dat ik heel weinig tijd over hou om met mijn vriendje te zijn. Klinklare onzin natuurlijk, er zijn genoeg jongeren die hun bijbaantjes perfect kunnen combineren met hun relatie. Waarom zou ik dat niet kunnen? Juist, dat kan ik wel. Mijn sollicitatieronde zal beginnen bij de Free Record shop. Ik hou ontzettend veel van muziek en het lijkt me dan ook ontzettend gaaf om daar te gaan werken. Hopelijk word ik daar dan ook aangenomen en anders gaat het zoeken gewoon verder. I won't give up.

0 reacties: