maandag 10 oktober 2011

Day 15 - A song that describes you

Pfoe. Dat vind ik een hele moeilijke. Ik denk dat ik toch maar weer voor The Middle van Jimmy Eat World ga.

Photobucket

Bron: weheartit.com

Ik zeg vaak tegen mensen dat alles wel weer goed komt. Degene die ik daar vaak nog het meest van moet overtuigen, dat ben ik zelf. Ik vind het heel lastig om voor mezelf te geloven dat alles wel goed komt, dat ik dat examen wel aankan en dat het me lukt om dat PWS mooi af te ronden. De tekst van dit nummer is een van de motto's die ik in mijn leven hanteer. Ook met het stukje tekst wat hierboven staat ben ik het wel eens. Ik zou meer voor mezelf moeten gaan leven en niet langer moeten proberen anderen altijd maar gelukkig te maken, zeker niet als dat mij niet gelukkig kan maken. Dit nummer beschrijft mij misschien niet helemaal, maar wel de manier waarop ik zou willen leven en waar iemand mij soms eens aan zou moeten herinneren. En als er even niemand is, dan heb ik altijd dit nummer nog.

0 reacties: