dinsdag 21 december 2010

NOTD - Essence Show your feet - 01 Caribbean Sea

Vandaag post ik voor het eerst een nail of the day. Dit lakje is er een van Essence. Uit hun Show your feet lijn. Dit is een speciale lak voor op je teennagels, maar ik denk niet dat de lak anders wordt als ik hem op mijn nagels smeer. Dit blauwe, shimmery lakje heeft de tropische naam Caribbean Sea. In het echt is de lak ietsje donkerder. De lak belooft binnen een laagje dekkend te zijn. Dit is niet het geval, maar dat is eigenlijk bij geen enkele lak zo. Op de foto heb ik twee laagjes op en dan is hij goed dekkend. Ook belooft de lak extreme long-lasting te zijn. Dat is helaas niet echt het geval. Zodra je ergens tegenaan stoot, heb je een chip in je lak. Nu zijn mijn nagels ook enorm broos omdat ik zo lang nagels gebeten heb en buigen ze snel om, waardoor de lak beschadigd, maar toch vond ik dit niet zo prettig. Ook droogt de lak niet snel. Toen ik na een vrij lange droogtijd weer verder ging met wat ik aan het doen was, zag ik dat er weer een stuk gesmudged was. Beetje jammer. De prijs is dan wel weer mooi, die is namelijk slechts €1,99.

1 reacties:

Sanne zei

je kan niet echt mooi lakken